Όταν σταματάς μια δίαιτα, είναι σημαντικό να ακολουθείς μετέπειτα ένα συγκεκριμένο  διατροφικό πρόγραμμα για να μη δημιουργήσεις πρόβλημα στον οργανισμό σου.

Advertisements

 

Οι νηστείες και οι γρήγορες δίαιτες (ναι, εκείνες που ναι μεν χάνεις αρκετά κιλά γρήγορα αλλά αν δεν ακολουθείς σαφείς οδηγίες διατροφολόγου σε εξαντλούν) όταν δεν έχουν μέτρο, συνήθως οδηγούν σε ανεπιθύμητα αποτελέσματα.

Τι πρέπει να τρως και ποιες τροφές ν’ αποφεύγεις όταν σταματάς απότομα μια δίαιτα; Οι ειδικοί συγκλίνουν σε ένα και μόνο πράγμα: πίνε άφθονο νερό.

Το γεγονός πως πρέπει κάθε φορά να επαναφέρουμε το σάκχαρο του αίματος στα φυσιολογικά επίπεδα, αποτελεί από μόνο του μια ανάγκη που πρέπει να έχουμε κατά νου, και ναι, το πόσιμο νερό αποτελεί το κλειδί μετά από μια δίαιτα.

 

Advertisements

 

Ενώ βρίσκεσαι σε δίαιτα ή νηστεία, το σώμα σου καθαρίζει από τοξίνες και τα κύτταρα σου υποβάλλονται σε διαδικασίες που δεν συμβαίνουν όταν τρως κανονικά. «Χωρίς την ανάγκη συνεχούς επεξεργασίας γλυκόζης, τα κύτταρα μας παράγουν ενέργεια με άλλους τρόπους», εξηγεί η Susan Puckett, βοηθός ιατρού στο Ιατρικό Κέντρο Boulder. «Το σώμα σας εισέρχεται γρήγορα σε κατάσταση γλυκονεογένεσης κατά τη διάρκεια της νηστείας, όπου παράγει το δικό του σάκχαρο. Κατά τη διάρκεια αυτής της διαδικασίας, το ήπαρ μετατρέπει μη υδατάνθρακες  όπως γαλακτικό, αμινοξέα και λίπη σε ενέργεια γλυκόζης».

Και ενώ αυτές οι διαδικασίες μπορεί να έχουν οφέλη στον οργανισμό μας, δημιουργούν παράλληλα και στρες, γι΄αυτό το νερό μπορεί να μας βοηθήσει να ομαλοποιηθεί η κατάσταση πολύ γρηγορότερα αλλά και ομαλότερα.

Το νερό είναι εύκολο να αφομοιωθεί από τον οργανισμό μας μετά από μια δίαιτα.

Πώς επανέρχεσαι στα φυσιολογικά γεύματα και με ποιον τρόπο δε θα καταπονήσεις το στομάχι και το έντερό σου;

Η μετάβαση σε ένα βαρύ γεύμα είναι σίγουρο πως θα ασκήσει μεγάλη πίεση στο πεπτικό σου σύστημα. Για αυτόν τον λόγο, είναι καλύτερο να το φας κάτι πιο ήπιο και πιο ελαφρύ. Το νερό είναι εύπεπτο και η ενυδάτωση είναι το κλειδί για την υγιή πέψη. Και μην ξεχνάς: είναι ασφαλές ως προς την κατανάλωσή του καθ’ όλη τη διάρκεια μιας δίαιτας. Δεν επηρεάζει τα επίπεδα σακχάρου στο αίμα ή την ινσουλίνη σου όπως τα τρόφιμα, οπότε … πιες άφθονο νερό. Σου κάνει καλό!

 

Advertisements

Δες παρακάτω τα οφέλη της ενυδάτωσης: 

  • Ελέγχει τη θερμοκρασία του σώματος.
  • Μεταφέρει τα θρεπτικά συστατικά στους ιστούς του σώματος.
  • Αποβάλλει τα παραπροϊόντα του μεταβολισμού.
  • Επιτελεί καλύτερα την πέψη τον τροφών.
  • Διατηρεί την υγεία των αρθρώσεων.

 

 

ΠΗΓΗ

 

Advertisements