Όλες γνωρίζουμε πλέον πως το να μπούμε στη διαδικασία να γυμναστούμε νηστικές μόνο κακό κάνει στον οργανισμό και τον μεταβολισμό μας.

Το κορμί μας για να κάψει θερμίδες και λίπος κατά τη διάρκεια της προπόνησης χρειάζεται τα απαραίτητα καύσιμα, γι’ αυτό και οι ειδικοί συστήνουν να μην πηγαίνουμε ποτέ να αθληθούμε με άδειο στομάχι.

Και όχι, ένας καφές δεν αρκεί!

Υπάρχουν μερικές πολύ συγκεκριμένες τροφές οι οποίες θεωρούνται ιδανικές από διατροφολόγους και trainers για όσους έχουν σκοπό να γυμναστούν μέσα σε λίγη ώρα από την κατανάλωσή τους.

Ποιες είναι, όμως, αυτές και γιατί είναι τόσο σημαντικό να τις προτιμήσουμε;

Σύγχρονες μελέτες, έχουν αποδείξει πως ο οργανισμός μας τείνει να καίει περισσότερες θερμίδες και αρκετό από το αποθηκευμένο μας λίπος κατά τη διάρκεια της προπόνησης, με την κατανάλωση τροφών που περιέχουν υγιεινά λιπαρά και πρωτεΐνη.

Σε αυτήν την κατηγορία ανήκουν τα αβγά, οι ανάλατοι ξηροί καρποί και το λάδι καρύδας. Μιλάμε, φυσικά, για το βραστό αβγό -και όχι το τηγανητό- το οποίο καλό θα ήταν να καταναλώσουμε χωρίς έξτρα αλάτι, μια μικρή χουφτίτσα ξηρούς καρπούς ή μία κουταλιά της σούπας λάδι καρύδας.

  5 πράγματα που συμβαίνουν στον εγκέφαλό μας όταν τρώμε ζάχαρη

Οι τροφές αυτές ενεργοποιούν τον μεταβολισμό μας χαρίζοντας μας παράλληλα την απαραίτητη ενέργεια για να ανταπεξέλθουμε πλήρως στο πρόγραμμα γυμναστικής μας.

Σε κάθε περίπτωση, οι υδατάνθρακες καλό θα ήταν να αποφευχθούν καθώς μας χαρίζουν μεν ενέργεια, καίνε δε γλυκόζη και όχι λίπος!

Extra tip: Η κατανάλωση αρκετής ποσότητας νερού είναι απαραίτητη τόσο πριν όσο και κατά τη διάρκεια της προπόνησής μας.

πηγή