Επιστολή μητέρας: Πρόκειται για μία μητέρα, η οποία έχει δύο παιδιά. Το ένα παιδί της βρίσκεται σε προσχολική ηλικία, ενώ το άλλο σε σχολική ηλικία. Η Ι.Γ. προσπαθεί να εκφράσει τους λόγους που διαφωνεί η ίδια να κάνουν μάθημα, το μεσημέρι και το απόγευμα, τα μικρά παιδιά. Αναλυτικότερα:

«Ως γονιός παιδιών προσχολικής και πρωτοσχολικης ηλικίας, θεωρώ αδιανόητο παιδιά αυτής της ηλικίας που ξυπνάνε από τις 7 το πρωί, να έχουν την πνευματική διαύγεια να παρακολουθήσουν ένα πρόγραμμα σχολείου από τις 12.00 μέχρι τις 18.00 το απόγευμα, με 10λεπτα διαλλείματα και ένα μισάωρο για να φάνε.

Ξέρουν εκεί στα κέντρα αποφάσεων τι σημαίνει μικρά παιδιά; Αυτά έχουν τη λαχτάρα να συνδεθούν με τη δασκάλα και τους φίλους τους, να κάνουν μάθημα, γλώσσα, μαθηματικά, γυμναστική. Το μεσημέρι όμως και εφόσον έχουν περάσει όλη τη μέρα παίζοντας δεν έχουν τις ίδιες αντοχές», ανέφερε αρχικά στην επιστολή της, η Ι.Γ.

Όσα επεσήμανε, η μητέρα, στη συνέχεια:

«Πρέπει αυτές οι βαθμίδες να κάνουν πρωινό μάθημα ώστε να έχουν το απόγευμα για παιχνίδι και διάβασμα. Το υπουργείο παιδείας πρέπει να αναθεωρήσει την απόφασή του και να αλλάξει το ωράριο των μικρών βαθμίδων.»

  H σύζυγoς δεν βoηθάει στις δoυλειές του σπιτιoύ και τις κάνω όλες μόνoς - Nα την αφήσω να ζει μέσα στη μπίχλα;

Αναφερόμενη δε στα ιδιωτικά σχολεία, σε ένα εκ των οποίων φοιτούν και τα δικά της παιδιά, λέει ότι τουλάχιστον αυτά θα μπορούσαν να επιλέξουν το πρωινό ωράριο που εξυπηρετεί καλύτερα τα παιδιά, αφού στις περισσότερες περιπτώσεις χρησιμοποιούν και διαφορετική πλατφόρμα, άρα δεν επιβαρύνουν το Webex:

«Τα ιδιωτικά σχολεία δεν επιβαρύνουν την πλατφόρμα του υπουργείου διότι χρησιμοποιούν δικές τους πλατφόρμες. Έτσι μπορούν να έχουν την επιλογή να κάνουν πρωί».

πηγη