Οι διακοπές σιγά σιγά οδεύουν προς το τέλος τους και η κατάθλιψη έχει αρχίσει να κάνει την εμφάνισή της για τα καλά. Άντε να αδειάσεις τις βαλίτσες που σε συντρόφευαν σε κάποιο cute ξενοδοχείο του Αιγαίου, να βάλεις πλυντήρια και να συμμαζέψεις το σπίτι που το είχες αφήσει άδειο για κάνα μήνα. Πολλά πέσανε μαζί και το ξέρουμε. Και αυτό δεν είναι το δύσκολο κομμάτι της επιστροφής. Η δυσκολία έγκειται στην επιστροφή στο γραφείο.

Ναι, ο λόγος που γύρισες στο cozy σπίτι σου είναι γιατί τελειώνει η καλοκαιρινή άδεια και τώρα «τα κεφάλια μέσα». Ραντεβού, συναντήσεις και deadlines σε περιμένουν στο κατά τ’ άλλα φιλόξενο γραφείο σου και σε έχει πιάσει πανικός και μόνο στην ιδέα. Φαντάσου κιόλας να πας στο γραφείο την πρώτη μέρα τι θα γίνει. Ψυχραιμία! Για όλα υπάρχει λύση και δεν πρέπει να σε αγχώνει η επιστροφή στη δουλειά.

Πρέπει να αντιμετωπίσεις την επιστροφή στην καθημερινότητα και γι’ αυτό είμαστε εμείς εδώ.

Υπάρχουν 6 τροφές που θα σε βοηθήσουν να δεχθείς κάπως πιο μαλακά το «καλό χειμώνα» που θα ακούς από εδώ και στο εξής.

Ψάρια και θαλασσινά. Βοηθούν στην ενίσχυση της διάθεσης λόγω των βασικών λιπαρών οξέων Ω-3. Μπορείς να εντάξεις στη διατροφή σου περισσότερο σολομό, σκουμπρί, σαρδέλες και οστρακοειδή.

Ακτινίδιο. Ο συνδυασμός βιταμίνης C και Ε μαζί με το φυλλικό οξύ βοηθά στη μείωση του οξειδωτικού στρες, το οποίο μπορεί να οδηγήσει σε χρόνια φλεγμονή. Επιπλέον, βοηθούν στην παραγωγή σεροτονίνης που σχετίζεται με την ευημερία και την ευτυχία.

Γάλα. Θυμήσου που όταν ήμασταν μικρά μας έδιναν ένα ποτήρι γάλα πριν τον ύπνο. Το γάλα περιέχει ασβέστιο, ποτάσιο και μαγνήσιο. Ειδικά το μαγνήσιο, έπειτα από έρευνες, θεωρείται ότι παίζει σημαντικό ρόλο στη μείωση του άγχους.

Όσπρια. Περιέχουν αντιοξειδωτικά, βιταμίνη Β6 και μαγνήσιο.

Αβοκάντο. Η βιταμίνη Β6 και το μαγνήσιο συμβάλλει στην παραγωγή σεροτονίνης στον εγκέφαλο.

Ελληνικό γιαούρτι. Αποβάλλει το στρες και σταθεροποιεί τη διάθεση. Χρησιμοποίησέ το στο πρωινό ή ως snack.

πηγή