Πρέπει να γυμναστείς όταν έχεις ουρολοίμωξη;

Πέρασες ένα τέλειο και γεμάτο ιδρώτα μάθημα στο γυμναστήριο κάνοντας ποδήλατο. Και μπορεί οι θερμίδες να κάηκαν όπως ήθελες όμως νιώθεις ένα παράξενο αίσθημα καύσου και φαγούρα στην ευαίσθητη περιοχή.

Τελικά, η γυμναστική φταίει για την ουρολοίμωξη; Πρέπει να γυμναστείς τώρα που έχεις ουρολοίμωξη;

Η ουρολοίμωξη, μόλυνσης της ουρήθρας δηλαδή, δεν έχει δημιουργηθεί από την άσκηση και η προπόνηση δεν θα την επιβαρύνει. Ουσιαστικά, τα βακτήρια που βρίσκονται στον κόλπο προωθούνται στην ουρήθρα και από εκεί στο ουροποιητικό σύστημα. Οι κυριότεροι λόγοι που μπορεί να συμβεί κάτι τέτοιο είναι η κακή υγιεινή αλλά και το να ξεχνάς να ουρήσεις για μεγάλο διάστημα ή πριν και μετά το σ∈ξ.

Τα κολλητά κολάν που φοράς όταν ασκείσαι δεν είναι ακριβώς ο ένοχος που ψάχνεις αλλά το να μένεις με αυτά ενώ είσαι ιδρωμένη και στην μικρή περιοχή, είναι μια αιτία για να υπάρξουν περισσότερα βακτήρια στην εκεί περιοχή.

Πρόσεξε λοιπόν να κάνεις ντους ή να αλλάζεις τα ρούχα και εσώρουχα αμέσως μετά την άσκηση. Προτίμησε βαμβακερά εσώρουχα και αν υποφέρεις από ουρολοίμωξη ενυδατώσου για να μην γίνουν χειρότερα τα συμπτώματα.

Αν σκοπεύεις να γυμναστείς πιες ακόμα περισσότερο νερό για να φύγουν τα βακτήρια μακριά από την ουρήθρα μιας και θα ιδρώσεις και θα χάσεις έξτρα υγρά μέσω της άσκησης.

Οπότε, έχεις το πράσινο φως να γυμναστείς αλλά αν νιώθεις υπερβολικά άβολα άφησε μερικές ημέρες για να υποχωρήσουν τα συμπτώματα της ουρολοίμωξης.

πηγή

Σχολίασε το...