Μήλo: Οι 6 λόγοι που «επιβάλλουν» την καθημερινή κατανάλωση

Το μήλο είναι το πιο χαρακτηριστικό φρούτο του χειμώνα.

Είναι πλούσιο σε φυτικές ίνες, βιταμίνη C, βιταμίνη Α, φλαβονοειδή, αντιοξειδωτικά, φυλλικό οξύ, φώσφορο, ασβέστιο, κάλιο, μηλικό οξύ.

Ένα μήλο μέτριου μεγέθους δίνει 95 θερμίδες, και περιέχει 25γρ. υδατανθράκων, εκ των οποίων 18,9γρ. σάκχαρα και 4,4γρ. φυτικές ίνες.

Έχει επίσης υψηλή περιεκτικότητα σε νερό.

Δείτε γιατί πρέπει να τρώτε ένα μήλο την ημέρα:

  • Βοηθά στη λειτουργία του εντέρου.
  • Ενισχύει την άμυνα του οργανισμού, λόγω των θρεπτικών συστατικών που περιέχει.
  • Σύμφωνα με ορισμένες μελέτες έχει αντικαρκινικές ιδιότητες.
  • Μειώνει την κακή χοληστερόλη (LDL).
  • Συμβάλλει στην καλύτερη λειτουργία της καρδιάς.
  • Αποτελεί υγιεινό και θρεπτικό σνακ, ενώ με μαύρη ζάχαρη και κανέλα μετατρέπεται σε άριστο διαιτητικό γλύκισμα.

πηγή

Διατροφή Πατήστε εδώ για να δείτε όλα τα νέα άρθρα που αφορούν την διατροφή της γυναίκας