Κι όμως είναι αλήθεια! Δεν χρειάζονται εξαντλητικές δίαιτες για να δεις στη ζυγαριά σου να κατεβαίνει. Το μόνο που πρέπει να κάνεις είναι να τρως σωστά (και έξυπνα),  υιοθετώντας στην διατροφή σου τροφές χαμηλές σε λιπαρά που σου κόβουν την όρεξη και θα δεις τα νούμερα στη ζυγαριά να πέφτουν.

Advertisements

Διάβασε ποιες είναι λοιπόν αυτές οι σούπερ τροφές που έχουν την μαγική ιδιότητα να σε χορταίνουν και εξόπλισε την κουζίνα, τη τσάντα αλλά και το γραφείο σου με αυτές, έτσι ώστε να τις έχεις πάντα εύκαιρες:

Μήλο (80 θερμίδες το ένα)

Τόνος σε νερό (120 θερμίδες ανά 100 γρ.)

Advertisements

Πορτοκάλια(60 θερμίδες το ένα )

Ντοματίνια (24 θερμίδες το ένα)

Βραστή πατάτα (100 θερμίδες η μία)

Καφεΐνη (0 θερμίδες, αν είναι σκέτος)

Advertisements

Αμύγδαλα (126 θερμίδες τα 10)

Λιναρόσπορος (60 θερμίδες η κουταλιά)

Σολομός (197 ανά 100 γρ)

Γκρέιπφρουτ ροζ (74 θερμίδες το ένα)

Advertisements

Ραδίκια άγρια βρασμένα (34 θερμίδες το φλιτζάνι)

Σταφύλια (70 θερμίδες ανά 100 γρ.)

Ασπράδια αυγών (36 θερμίδες τα 2)

Βρώμη (70 θερμίδες οι 2 κουταλιές)

Advertisements

Nερό (0 θερμίδες)

Πάντως το δικό μας δοκιμασμένο tip για να… χορτάσουμε τις λιγούρες, είναι ένα δροσερό μήλο αλλά και μια χούφτα αμύγδαλα.

πηγή

Advertisements