Το καρπούζι είναι αναμφίβολα το πιο νόστιμο καλοκαιρινό φρούτο. Πλούσιο σε φυτικές ίνες, νερό και με λίγες θερμίδες είναι η καλύτερη επιλογή για γεύση και ενυδάτωση. Συνήθως, οι σπόροι του θα μας ενοχλούν, και προσπαθούμε να τα βγάλουμε από τις φέτες του καρπουζιού.

 

Ωστόσο, τα τελευταία χρόνια, όλο και περισσότερες μελέτες ανατρέπουν όσα γνωρίζουμε και αποδεικνύουν ότι τα κοκούτσια του καρπουζιού ωφελούν πολύ την υγεία μας.

Ένα φλιτζάνι κουκούτσια από καρπούζι περιέχει περισσότερα από 30 γραμμάρια πρωτεΐνης και μόλις 16 γραμμάρια υδατανθράκων. Είναι επίσης εξαιρετικά πλούσια σε μαγνήσιο, κάλιο, ψευδάργυρο και σύμπλεγμα βιταμινών Β. Ιδανικά για όσες και όσους ακολουθούν μια υγιεινή διατροφή χαμηλή σε θερμίδες και λίπος, μπορούν να καταναλωθούν ψημένα ή άψητα ως απογευματινό σνακ, σε σαλάτες ή στο αγαπημένο μας γιαούρτι.

 

 

Τα οφέλη τους για την υγεία

Αυτό το τραγανό σνακ μπορεί να καταστείλει την όρεξη και να μας κρατήσει χορτάτους για ώρες λόγω της υψηλής περιεκτικότητάς του σε πρωτεΐνες. Η πρωτεΐνη σύμφωνα πάντα με έρευνες αυξάνει την κορεσμό και ενισχύει την μεταβολική λειτουργία. Με την πάροδο του χρόνου, η κατανάλωση κουκουτσιών μπορεί να βελτιώσει σημαντικά την αρτηριακή πίεση.

  5 σημάδια που δείχνουν ότι δεν καταναλώνετε αρκετή πρωτεΐνη

Την ίδια ώρα μειώνουν τα επίπεδα χοληστερόλης και σακχάρου στο αίμα ενώ οι φυτικές ίνες καταπολεμούν τα συμπτώματα της δυσκοιλιότητας. Τέλος, βελτιώνουν την όψη του δέρματος λόγω της υψηλής περιεκτικότητάς τους σε βιταμίνες, μέταλλα και αντιοξειδωτικά.

 

ΠΗΓΗ