Nα ακολουθήσεις πιστά ένα ισορροπημένο πρόγραμμα διατροφής ή μήπως να γραφτείς στο γυμναστήριο και να περνάς εκεί όλο σου το απόγευμα μέχρι να έρθει το καλοκαίρι;

Τι θα σε βοηθήσει περισσότερο να νιώθεις και να δείχνεις θεά όταν έρθει η ώρα να φορέσεις το μπικίνι σου και να βγεις στην παραλία;

Οι επιστήμονες είναι κατηγορηματικοί: όση γυμναστική κι αν κάνεις, αν εξακολουθήσεις να τρέφεσαι με τροφές πλούσιες σε λιπαρά και ζάχαρη δεν θα καταφέρεις εύκολα να δεις μεγάλη διαφορά στο σώμα σου. ΑΛΛΑ, από την άλλη, όπως υποστηρίζει μια νέα έρευνα, ούτε η δίαιτα από μόνη της θα σε κάνει να φτάσεις -και να διατηρήσεις- το ιδανικό βάρος.

Αφού μελέτησαν δεδομένα από 117 διαφορετικές έρευνες σχετικά με την επίδραση της διατροφής και της άσκησης ή του συνδυασμού τους στην απώλεια βάρους, οι ερευνητές κατέληξαν στο συμπέρασμα ότι η σωστή διατροφή (χωρίς γυμναστική) μπορεί να επιφέρει μεγαλύτερη απώλεια συνολικού βάρους. Την ίδια στιγμή, όμως, διαπίστωσαν ότι η άσκηση είναι πιο στενά συνδεδεμένη με την απώλεια του ενδοκοιλιακού λίπους, δηλαδή του λίπους στην περιοχή της κοιλιάς που περιβάλλει τα ζωτικά όργανα. Το συγκεκριμένο είδος λίπους αποτελεί για τους γιατρούς έναν αρκετά αξιόπιστο δείκτη της υγείας και της μακροβιότητας, αφού μπορεί να επηρεάσει την ικανότητα του ήπατος να διαχειρίζεται τη χοληστερόλη, αλλά και να αυξήσει την πιθανότητα καρδιαγγειακών παθήσεων και εμφάνισης διαβήτη.

Έτσι, μολονότι μπορεί στο τέλος αυτό που ενδιαφέρει τον καθέναν μας περισσότερο να είναι ο αριθμός που βλέπουμε στη ζυγαριά, είναι σημαντικό να γνωρίζουμε ότι έχει πολύ μεγαλύτερη αξία να χάσουμε λίπος από αυτό που περιβάλλει τα όργανά μας, παρά από αυτό που κάνει πιο στρογγυλούς τους γοφούς μας! Για το λόγο αυτό, εξάλλου, οι ειδικοί συνιστούν να μην εστιάζουμε τόσο στην ένδειξη της ζυγαριάς, αλλά να συνδυάζουμε την ισορροπημένη διατροφή με άσκηση και αλλαγές στον τρόπο ζωής μας, ώστε να ωφεληθεί συνολικά τόσο η εικόνα όσο και η υγεία μας!

ΠΗΓΗ