Το όνειρο κάθε γυναίκας, είναι να αποκτήσει ένα αδύνατο σώμα με τέλεια γράμμωση! Το ίδιο ισχύει και για σένα και για μένα. Για αυτό το λόγο το γυμναστήριο έχει γίνει δεύτερο σπίτι σου.

Γυμνάζεσαι ξανά και ξανά, για αρκετές ώρες, αλλά αποτελέσματα δεν…! Και ξέρεις γιατί ε; Γιατί διατροφικά κάπου “χωλαίνει” το θέμα. Όπως σου έχω πει άπειρες φορές, η διατροφή είναι το Α και Ω για να πετύχεις τους στόχους σου. Αν η άσκηση δεν συνοδεύεται με τα κατάλληλα γεύματα, τότε μην έχεις ελπίδες ότι θα δεις τεράστια διαφορά πάνω σου.

Ούτε η υπερφαγία, αλλά ούτε και η αφαγία είναι σύμμαχοι της γράμμωσης! Για αυτό λοιπόν, η Κλινική Διαιτολόγος – Διατροφολόγος Γεωργία Καπώλη, μας δίνει την ιδανική δίαιτα για γράμμωση που σε συνδυασμό με τη γυμναστική θα φέρει τέλεια αποτελέσματα στο σώμα μας. Και σίγουρα αυτή η διατροφή δεν χαρακτηρίζεται από πείνα και στερήσεις. Όσο γυμνάζεσαι και κάνεις καύσεις, τόσες περισσότερες θερμίδες θέλεις.

 

Υ.Γ.: Από τη στιγμή που μιλάμε για σωστή διατροφή και συστηματική άσκηση, δεν θα μπορούσαμε να παραβλέψουμε και το αδυνάτισμα. Εκτός, λοιπόν, από καλλίγραμμη σιλουέτα, αυτό το μενού θα σε βοηθήσει να χάσεις και πέντε κιλά λίπους

*Να θυμάσαι ότι το διαιτολόγιο αυτό δεν αποτελεί ένα εξατομικευμένο διαιτολογικό πλάνο αλλά ένα απλό προφίλ διατροφής. Εάν θέλεις μπορείς να απευθυνθείς σε κάποιον ειδικό διατροφολόγο για να σου δώσει τις σωστές κατευθυντήριες οδηγίες.

πηγή