Η μεγαλύτερη μερίδα γυναικών δεν μπορεί ούτε να διανοηθεί την επίσκεψη στο γυμναστήριο κατά τη διάρκεια της περιόδου.

Τα πονάκια στην κοιλιά, τη μέση και τον κορμό μας αλλά και η γενικότερη σωματική εξάντληση που καθιστά τις 5 – 7 αυτές ημέρες εξαιρετικά δύσκολες, είναι λογικό να μην μας επιτρέπει να πούμε το «ναι» στις προπονήσεις.

Διάβασε περισσότερα μυστικά για την απώλεια βάρους, σωστής άσκησης και υγείας

Τι γίνεται, όμως, όταν πραγματικά θέλεις να γυμναστείς; Σύμφωνα με τους ειδικούς, η σωματική άσκηση κατά τη διάρκεια της περιόδου δεν είναι απαγορευμένη, αρκεί να προσέξουμε να μην ξεπεράσουμε τα όρια της αντοχής μας και να φροντίσουμε να ενυδατώνουμε τον οργανισμό μας συνεχώς. Τώρα, έχουμε ακόμα έναν λόγο να τολμήσουμε να γυμναστούμε τις δύσκολες αυτές ημέρες.

Τι θα έλεγες να βοηθούσες εσύ η ίδια τον εαυτό σου να χαλαρώσεις, να μειώσεις το στρες και την ένταση των νεύρων σου και να απαλλαγείς από τις επίπονες κράμπες; Δεν ακούγεται άσχημο, σωστά;

10 λεπτά προπόνησης ειδικά σχεδιασμένης για γυναίκες κατά τη διάρκεια της περιόδου τους είναι αρκετά για να παραμείνουμε σε φόρμα, να κάψουμε θερμίδες –και να απολαύσουμε δίχως τύψεις ένα γλυκάκι παραπάνω!- και να ανακουφιστούμε από τους πόνους.

Φυσικά, στο πρόγραμμα δεν συμπεριλαμβάνονται ασκήσεις αναπήδησης ή οτιδήποτε άλλο θα μπορούσε να επιβαρύνει τον οργανισμό μας, αυξάνοντας τη ροή του αίματος.

Και κάπως έτσι χάσαμε και την τελευταία δικαιολογία για τεμπελιά…

Διάβασε περισσότερα μυστικά για την απώλεια βάρους, σωστής άσκησης και υγείας

πηγή