Υπάρχουν πολλοί λόγοι για να σε οδηγήσουν να κάνεις τη yoga τρόπο ζωής. Το συγκεκριμένο είδος γυμναστικής θεωρείται –μεταξύ άλλων- από τα πλέον αποτελεσματικά όσον αφορά στη ενδυνάμωση των μυών και το σωστό «χτίσιμο» του κορμιού μας προκειμένου αυτό να σφίξει χωρίς όμως να χάσει τη θηλυκότητά του.

Όπως αποδεικνύεται, όμως, τα οφέλη της yoga δεν περιορίζονται στην όμορφη εικόνα του κορμιού μας η οποία είναι αδιαμφισβήτητη, μα αφορούν και στο ψυχολογικό κομμάτι. Δεν είναι άγνωστο πως η γυμναστική αυτή βοηθά στη διαχείριση του άγχους, καθώς συντελεί στο «άδειασμα» του μυαλού μας από τις αρνητικές σκέψεις την ώρα μάλιστα που μας εξασφαλίζει… αντισώματα στην κατάθλιψη!

Αυτό ακριβώς υποστηρίζει νέα έρευνα του Πανεπιστημίου του Χάρβαρντ και του Πανεπιστημίου Κολούμπια της Νέας Υόρκης, σύμφωνα με την οποία οι άνθρωπο οι οποίοι λένε «ναι» στη yoga σε εβδομαδιαία βάση παρουσιάζουν ύστερα από τρεις μήνες σαφώς μειωμένα συμπτώματα κατάθλιψης.

Τα αποτελέσματα αυτά προέκυψαν από τη μελέτη της ψυχικής κατάστασης 30 συμμετεχόντων εκ των οποίων οι 11 είχαν διαγνωσθεί με μείζονα καταθλιπτική διαταραχή. 

  Πως να σφίξετε την περιοχή της κοιλιάς σε μόλις 10 λεπτά

Οι  ασθενείς συμμετέχοντες είτε έπαιρναν σταθερή δόση αντικαταθλιπτικών επί 12 εβδομάδες είτε δεν έπαιρναν καθόλου φάρμακα, ενώ όλοι τους, κατά τη διάρκεια της έρευνας έκαναν αναπνευστικές ασκήσεις και Iyengar yoga, είδος το οποίο επικεντρώνεται στην ακρίβεια και την ευθυγράμμιση του κορμιού.

Ορισμένοι εξ’ αυτών έκαναν yoga τρεις φορές την εβδομάδα, ενώ άλλοι μόνο δύο. Η πρώτη κατηγορία παρουσίασε μεγαλύτερη βελτίωση όσον αφορά στα συμπτώματα της κατάθλιψης, κάτι που οδήγησε τους ερευνητές στο να πιστέψουν πως η yoga καταλήγει να κάνει ακόμα μεγαλύτερο καλό στην ψυχή παρά στο σώμα μας.

Χωρίς αυτό να σημαίνει, φυσικά, πως δεν θεωρείται ένα εξαιρετικό είδος εκγύμνασης που θεωρείται από τα ιδανικά για όσες επιθυμούν να γίνουν πιο ευλύγιστες με μεγαλύτερη αντοχή στην άσκηση. 

Τι άλλο θέλεις για να βάλεις για τα καλά τη yoga στην καθημερινότητά σου;

πηγή