Αν προσπαθείτε να χάσετε βάρος, εκτός από διατροφή και άσκηση, μπορείτε να εντάξετε στην καθημερινότητά σας και τα παρακάτω βότανα.

Advertisements

Τα συγκεκριμένα βότανα παρέχουν ένζυμα και βιταμίνες που ενεργοποιούν τα όργανα που επεξεργάζονται το λίπος (π.χ. τη χοληδόχο κύστη, που ρευστοποιεί τα λίπη), αλλά και τις απεκκριτικές οδούς του οργανισμού.

Εξυπακούεται ότι τα βότανα δεν αποτελούν πανάκεια, αλλά ένα χρήσιμο συμπλήρωμα, στο πλαίσιο μιας ισορροπημένης διατροφής που πρέπει έτσι κι αλλιώς να ακολουθεί κάποιος αν θέλει να αδυνατίσει.

Λουίζα:

Είναι ένα από τα πιο γνωστά βότανα για την αντιμετώπιση της παχυσαρκίας. Βοηθά στην αύξηση του μεταβολικού ρυθμού, στη ρύθμιση της όρεξης και στη διούρηση. Αποτελεί εξαιρετική επιλογή για όσους έχουν κατακράτηση υγρών. Η λουίζα είναι επίσης ένα καλό χαλαρωτικό.

Iβίσκος:

Συμβάλλει στην ομαλή λειτουργία του πεπτικού και τον καλύτερο μεταβολισμό των υδατανθράκων, των πρωτεϊνών και των λιπιδίων. Αποτελεί ιδανική επιλογή για τους υπέρβαρους που αντιμετωπίζουν πρόβλημα δυσκοιλιότητας και έχουν αυξημένα λιπίδια.

Σπιρουλίνα:

Είναι βότανο των ποταμών και της θάλασσας και ενδείκνυται για όσους πάσχουν από συναισθηματική υπερφαγία, καταφεύγουν δηλαδή στο φαγητό όταν δεν είναι καλά ψυχολογικά. Υπάρχει σε μορφή σκόνης και κάψουλες.

Tαραξάκο:

Είναι από τα πιο κοινά βότανα της Eλλάδας. Βοηθά στο μεταβολισμό των σακχάρων και των λιπών και ενδείκνυται για τους υπέρβαρους με υψηλή χοληστερίνη. Eπιπλέον, ρυθμίζει την όρεξη, συμβάλλει στην εύρυθμη λειτουργία του ήπατος και έχει καταπραϋντική δράση.

Advertisements

πηγή

Advertisements