Διατροφή

Μάθε ποιος είναι ο πιο απλός τρόπος για να τρως λιγότερο!

Ενημερωθείτε για τα νέα μας άρθρα πατώντας  
   στην σελίδα μας στο Facebook!

Θα έτρωγες με την ίδια ευκολία ένα cheeseburger αν ήξερες ότι θα χρειαστείς 33 λεπτά το διάδρομο για να το κάψεις; Μάλλον, όχι! Δεν προκαλεί λοιπόν έκπληξη το γεγονός ότι όταν τα μενού έχουν δίπλα σε κάθε φαγητό τον χρόνο και τη γυμναστική που χρειάζεται για να κάψεις τις θερμίδες του, οι άνθρωποι επιλέγουν τροφές με πιο λίγες θερμίδες, όπως αποδεικνύεται μετά από μία πρόσφατη μελέτη.

Για το πείραμα, ερευνητές από το Texas Christian University χώρισαν τυχαία μια ομάδα ατόμων 18 – 30 σε τρία διαφορετικά γκρουπ: ένα το οποίο μπορούσε να παραγγείλει από κατάλογο που δεν έγραφε τις θερμίδες των πιάτων, ένα δεύτερο γκρουπ που γνώριζε πόσες θερμίδες έχει το κάθε φαγητό και ένα τρίτο που μπορούσε να διαβάσει δίπλα σε κάθε πιάτο πόση ώρα γρήγορο περπάτημα χρειαζόταν να κάνει για να κάψει τις θερμίδες του φαγητού που θα φάει. Τα μενού ήταν ακριβώς τα ίδια όσον αφορά τα πιάτα.

Η καταγραφή των θερμίδων δεν οδήγησε τους συμμετέχοντες σε πιο ελαφριές επιλογές, αλλά η αναφορά των λεπτών γρήγορου περπατήματος είχε αποτέλεσμα. Την επόμενη φορά που θα πας σε ένα εστιατόριο, σίγουρα δεν θα δεις τον χρόνο γυμναστικής που χρειάζεται προκειμένου να κάψεις την πίτσα, αλλά έχοντας αυτή την τακτική στο μυαλό σου θα το σκεφτείς πιο σοβαρά πριν πεις το “ναι” σε ανθυγιεινές επιλογές. Την επόμενη φορά λοιπόν, που θα δεις ένα ντόνατ και θα ακούσεις αυτή την αδίστακτη φωνούλα μέσα στο κεφάλι σου να φωνάζει «φάε με», ρίξε μια ματιά στην παρακάτω λίστα για να ξέρεις τι πρέπει να κάνεις για να κάψεις τις θερμίδες.

Ντόνατ με επικάλυψη (242 θερμίδες) – 88 λεπτά κοιλιακοί

Cheeseburger και τηγανιτές πατάτες (641 θερμίδες) – 141 λεπτά ελλειπτικό

Τηγανιτό κοτόπουλο (444 θερμίδες) – 65 λεπτά στατικό ποδήλατο

Ένα κομμάτι τζίσκεϊκ (710 θερμίδες) – 148 λεπτά γρήγορο περπάτημα

Milkshake (780 θερμίδες) 72 λεπτά σχοινάκι

2 κομμάτια πίτσα πεπερόνι (626 θερμίδες) – 129 λεπτά ανέβασμα σκάλας

Chicken burrito (1.175 θερμίδες) – 122 λεπτά τρέξιμο

Μεγάλο frappuccino (500 θερμίδες) – 176 λεπτά πιλάτες

1 αναψυκτικό (200 θερμίδες) – 54 λεπτά καθίσματα

joytv.gr


Ενημερωθείτε για τα νέα μας άρθρα πατώντας  
   στην σελίδα μας στο Facebook!

Πρέπει να είστε συνδεδεμένος/η για να αφήστε το σχόλιό σας. Είσοδος